De medewerkers van de Voedselbank doen hun uiterste best om klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat geldt vanaf de intake tot en met de wekelijkse uitgifte van de voedselpakketten. Toch kan het gebeuren dat er een vergissing of fout wordt gemaakt en dat er daardoor een probleem ontstaat.
Bent u ontevreden over onze dienstverlening, bejegening of over de inhoud van een voedselpakket? Neem direct contact op met de vloermanager die aanwezig is tijdens de uitgifte op vrijdag. De vloermanager probeert dan om samen met u het probleem op te lossen.
Schriftelijk via ons postadres:
Voedselbank Zutphen, t.a.v. het bestuur
Hermesweg 17a, 7202 BR Zutphen.
Per e-mail:
info@voedselbankzutphen.nl
Vermeld duidelijk uw naam (en eventueel telefoonnummer) en omschrijf de klacht zo nauwkeurig mogelijk.
Noteer tenminste:
Binnen één week na ontvangst van de klacht ontvangt u een bevestiging. We nemen binnen twee weken contact met u op.
Indien nodig maken we een afspraak voor een persoonlijk gesprek. We streven er naar om binnen een week een oplossing te bieden.
VOEDSELBANK ZUTPHEN
Wekelijks zorgen ruim 85 vrijwilligers dat zo’n 500 klanten voedsel krijgen. Hiervoor werken wij samen met bedrijven, winkels, instellingen, overheden en particulieren. Zo bieden we voedselhulp en gaan we voedselverspilling tegen.
SNEL NAAR
HIER VINDT U ONS
Voedselbank Zutphen
Hermesweg 17a
7202 BR Zutphen
T: 06 – 146 146 30
E: info@voedselbankzutphen.nl
VOLG ONS OP FACEBOOK
STEUN DE VOEDSELBANK
Steunt u ons ook financieel?
Ga dan naar Doneer de voedselbank.
Stichting Voedselbank Zutphen wordt door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling; RSIN = 816852108.
© Voedselbank Zutphen, 2024 | sitemap